poniedziałek, 18 lutego 2013

dzień 4- jakie jedzenie umiem gotować??

hmmm,nie jestem mistrzynia w gotowaniu szczerze mówiąc i moje umiejętności kulinarne są praktycznie na poziomie zerowym:P mam nadzieję że kiedyś tam w dalekiej przyszłości uda mi się przyrządzić coś więcej niż umiem na razie:DD
  • umiem zrobic sobie herbatkę:P
  • usmażyć jajecznicę
  • ugotować parówki
  • zrobić kotlety na niedzielny obiad:)
  • przygotować pyszny krem do andruta(jak chcecie mogę kiedyś napisać tutaj przepis:))
  • zrobić sałatkę makaronową
  • no i oczywiście umiem zrobić sobię kanapkę żeby nie było xd
w chwili obecnej nie potrafię wymienić więcej rzeczy.,po prostu mam lekkie "zaćmienie umysłu":DD


PS Wczoraj miałam w domu gości,była moja kuzynka no i z nudów oczywiście słuchałyśmy piosenek z bajek:P
Nie mogłam się powstrzymać,aby to tutaj wstawić ,kocham tą bajeczkę ♥
Nawet pomimo tego że jestem już dużą dziewczynką xd

1 komentarz:

  1. Krem do andruta... Napisz przepis! Ciekawi mnie. :D Jak wyda się ciekawy to lecę do sklepu po andruty i robię. :)

    OdpowiedzUsuń