piątek, 15 lutego 2013

dzień 2-o miłości do Paryża

hmm,miałam napisać tą notkę wczoraj w Walentynki ale jakoś tak się zdarzyło że nawet nie miałam siły:PP
Niewiem za bardzo co tu mam napisać-wielu z Was zapewne lubi Paryż równie mocno jak ja:)
Od dziecka marzyłam o wycieczce do Paryża:)
Z punktu widzenia dziecka najbardziej fascynowała mnie wieża Eiffla oczywiście(co pozostało do dziś)
Ale potem dostrzegłam że Paryż to nie tylko wieża Eiffla;to też cudny łuk triumfalny,boska katedra Notre-Dame ,muzeum Luwr czy pałac wersalski:)
To boski język,który mnie zachwyca (i którego mam zamiar się uczyć:P) i wiele wiele innych nie do opisania:D
Mam nadzieję że uda mi się spełnić kiedys tam jedno z moich marzeń i odwiedzić Paryż♥






                    Słucham tego i nie mogę przestać♥ śliczne po prostu♥♥

2 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za Francją, ale Paryż bym zwiedziła *____*
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłabym Paryż, ale bardziej mnie ciągnie do Cuzco w Peru*-*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń