sobota, 16 lutego 2013

dzień 3-dlaczego zaczęłam blogować??

Dokładnie 13 stycznia 2012r. powstał ten blog.
Powstał on z inicjatywy Ani,która szukała współtwórcy do pisania bloga:P
Nigdy nie miałam doświadczeń z pisaniem bloga,aczkolwiek myślałam o założeniu już od dłuższego czasu.
No i się zgodziłam:P
Była to troche decyzja spontaniczna,podjeta pod wpływem impulsu ,ale ani chwili nie żałuję że mam bloga:)
Na początku moje notki były trochę .....hmmm nieudane:)
Dopiero zaczynałam współpracę z blogiem.
szczerze???-bałam się okropnie.
O to czy notki sie Wam podobają.
O to czy nie powinnam czegoś zmienić w moim stylu pisania.
O to że czasem mam tzw. "słomiany zapał"-i czy nie znudzi mnie pisanie bloga.
Czasem boję się nadal nie mówię że nie,ale z czasem te lęki są coraz słabsze:P
Cieszę się że darzycie naszego bloga takim zaufaniem.
W tym tygodniu stuknęło nam 50 obserwatorów:)) Cieszymy się bardzo,dziękujemy i zapraszamy kolejnych:DD
Mogłabym podać dużo powodów dla których zaczęłam blogować ale jest jeden najważniejszy.
Blogowanie to rzecz taka trochę osobista. Nie zawsze każda dziewczyna chce aby wszyscy znajomi i nieznajomi wiedzieli że ma ona bloga.
Na blogu mogę pisać wszystkie moje problemy,troski,zmartwienia,a także radości te małe i te duże.
Nie każdy w realu ma ochotę słuchać o problemach czy szczęściu innych osób.
Blog to dla mnie taka po części odskocznia;ciesze że że czasem nie macie mnie dość,choć lubię być humorzasta i nie pisać przez kilkanaćie dni:P
Reasumując dziękuje Wam że jesteście:P Każdy komentarz,każdy nowy obserwator,czy każdy kto wejdzie na bloga wiele dla mnie znaczy i każdego lubię z osobna:PP


2 komentarze:

  1. bardzo fajny blog ! obserwuje ♥ + zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie też każdy komentarz dużo znaczy i cieszę się z każdego jednego :) mam pytanie: gdzie można sprawdzić, kto Cię obserwuje? :)

    OdpowiedzUsuń