środa, 20 lutego 2013

dzień 5-ulubione rzeczy

no więc tak,mam trochę takich rzeczy bez których ciężko mi się obejść:P
może to z przyzwyczajenia lub przywiązania-niewiem :)
w każdym razie są to:
  • moja kochana poduszka,mój "jasiek"
  • mój miś-jednorożec xd
  • mój ulubiony kubeczek z krówką:)
  • moja niebieska bransoletka na szczęście
  • mój telefon-oczywiście
  • mój zeszyt,w którym piszę fajne myśli i sentencje
  • mój ulubiony perfum z Avon
  • mój ulubiony krem Ziaja
  • no i tak z innej beczki me ulubione ciasteczka:))

mój zeszyt z sentencjami i myślami-kiedys napiszę o nim więcej:))

krem z koziego mleka♥
perfum Avon Hawaiian Shores♥

Meine kochany jednorożec xd

mniammm♥

 
I mam pytanie-słyszeliście o filmie Janusza Zaorskiego Syberiada Polska???
Jeśli nie obejrzyjcie zwiastun i wybierzcie się na film-ja też muszę go po prostu oglądnąć♥♥♥
Nie mogę się doczekać premiery:)))

                                                                 ♥♥♥

3 komentarze:

  1. Mam podobnego jednorożca, trochę różni się wyglądem, a tak swoją drogą jest różowy... chociaż wolałabym niebieski. <3 Dostałam na komunię. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią dowiem się czegoś więcej na temat tego zeszytu : )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.allofthegalaxies.blogspot.com
    będzie mi miło jak dodasz się do obserwatorów ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam zeszyt tego typu i piszę w nim co mi przyjdzie do głowy (czasem bzdury ♥) beyoung4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń